Re: Sorry za kodowanie

Autor: Marek <trele_at_fele.pl>
Data: Fri 25 Apr 2008 - 09:36:24 MET DST

-------
 Przepraszam za kodowanie mojego wcześniejszego posta, coś się z niewiadomego mi
powodu przestawiło w programie obsługującym grupy. Poniżej poprawiony post.
-------

Witam.

 Nie wiem dlaczego Nero nie nagrywa mi zawartości katalogów znajdujących się głębiej
niż 8 poziomów od głównego folderu kompilacji.
  W opcjach ISO mam ustawione:
 Tryb danych: Tryb 1
 System plików: ISO9660 +Joliet
 Długość nazwy pliku: Maks. do 11=8+3 znaki (Poziom1)
Zestaw znaków (ISO): ISO 9669 (zwykły CD-ROM ISO)
Zaznaczone "Zezwalaj na zagłębienie ścieżek większe niż 8 katalogów"
Zaznaczone "Zezwalaj na więcej niż 255 znaków w ścieżce"
Zaznaczone "Zezwalaj na więcej niż 64 znaki w nazwach Joliet"

Używam Nero 7.5.9.0, nagrywarka Matshita DVD-RAM UJ-850S

Ścieżka do folderu, którego zawartość (pliki i podfoldery) się nie nagrała to:

E:\Install\program files\Borland\BDS\4.0\Demos\CSharp\ECO\ChangeLogging\

Prosze o poradę, co ustawić lub upgrade-ować żeby tak nie obcinał drzewka foderów.

--
Pzdr.
Marek