Re: Zamulanie Visty SP1

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 24 Apr 2008 - 22:59:24 MET DST

W artykule <Xns9A8AE3DA77222adresutuniema@127.0.0.1> Adramelech napisał(a):

> Coś mi zamula Viste Home Premium x64 SP1.

To samo zauważyłem u siebie na Vista Business x64 (zainstalowany
2 dni temu).
Przed SP1 - ładowanie systemu błyskawiczne, reakcja systemu szybka.
Indeks wydajności: 3.0 (najgorzej oceniona grafika)

Po zainstalowaniu SP1:
uruchamianie systemu o kilkanaście sekund dłużej,
zamykanie systemu - około 10 sekund dłużej,
indeks wydajności - spadł do 2.5 (również grafika).

Jednym słowem komputer tak zaczął mulić (mimo, że jeszcze na razie
nie ma żadnych aplikacji poza Adobe Reader i FF zainstalowanych),
że czeka go reinstalacja. Jeśli tak samo będzie po reinstalacji,
to wytnę wszelkie SP1 do Visty i na tym się to skończy.
Tragedia :/

> 3dMark06 w CPU miał 2400punktów, a teraz spadło do 1800punktów.

Pewnie podobna historia z kartą graficzną jak u mnie.
I gdzie tu to przyspieszenie?

PS: na Vista x32 nie zauważyłem w/w problemów - tylko na x64.
Procek AMD 3200+ x64, 1GB RAM (z czego używane około 300-400MB).

Jacek