Problem z USB

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Thu 24 Apr 2008 - 09:10:00 MET DST

Witam
Mam pewnie problem z urządzeniami na USB pod systemem Windows Vista Home
Premium. Pacjent to laptop ASUS
F5N, zainstalowany Win XP Prof oraz Win Vista Home Premium. Wczoraj rano
podłaczony miałem dysk zewnętrzny pod usb i wszystko działało. Wyłaczyłem
komputer i właczyłem po południu tym razem chciałem podłaczyć pena i w tym
momencie pojawia się monit o podanie sterowników, (w sumie to zawsze sam
sobie instalował sprzęt) a po chwili że nie może zinstalować urządzenia.
Vista posiada SP1(zaraz po instalacji każdy sprzęt był wykrywany) . Co
ciekawsze pod XP wszystko śmiga aż miło. Ki diabeł, Vista nawet mychy nie
chce zainstalować.

Pozdrawiam