Re: Odliczanie dla xp i vista 10

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 21:01:50 MET DST

Osoba podpisana jako frank drebin <brunerro.blablabla@wp.pl> w artykule
<news:funv04$4ab$1@achot.icm.edu.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał
> w wiadomości news:fun7q3$as1$1@mx1.internetia.pl
> Przestań chłopie bucować. Wiem jak się korzysta z grup i wiem co to
> netykieta.

Podkreśliłem słowo kluczowe.

> coś chyba ślepy jestem

Nawet podwójnie:

http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/features.html
/----
Get RFC compliant signatures at all times by using the ISO-8859-x
signature fix (relevant for OE versions prior to 6.00.2800.1123)
\----

http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/downloads.php
/----
Outlook Express ISO-8859-15 patch by Denis Liégeois
size: 118K [16215]
Not relevant for OE 6.00.2800.1123 and above.
Otherwise, this is required if you want to make use of the ISO-8859-1/15
signature fix (OE-QuoteFix v1.15+) in order to get RFC compliant signatures.
The installation texts are in French, but I have translated the buttons, so
you should have no trouble installing this. You need to reboot after
installing for the changes to take effect.
\----
Przetłumaczyć czy wystarczy numer wersji OE i numer ISO?

> Głupoty piszesz.
> Jak wyłączyłem quotefixa to windows mail dalej pieprzy sygnaturkę.
> Jedyna różnica (przed chwilą sprawdziłem) to to, że po jakichś ostatnich
> łatkach (może sp1 dla visty) nie muszę ręcznie poprawiać sygnaturki,
> quotefix to już robi.

Gówno prawda, jak zauważył ksiądz Tischner.
http://www.olszynka.pl/usher/usenet/netykieta.html#konfiguracja-delimiter

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)