Re: Vista Service Pack 1

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 08:14:35 MET DST

> Niestety nie pomogło. ale inne urządzenia podpinane pod USB (pendrive,
> czytnik kart, nawigacja, drukarka) działały jak najbardziej prawidłowo.
> Nie działał żadne dysk na USB (w 3 różnych kieszeniach, 3 różne dyski).
> Co ciekawe dysk laptopowy w kieszeni wykrywało porawnie, ale próba
> wejścia na niego kończyła sie identycznym BSOD'em.

Czytałem, że te problemy z USB może powodować łatka KB938371.

cyt.
"Instalacja jednej z ostatnich poprawek dla Windows Vista powoduje problemy z
obsługą magistrali USB w tym systemie.
Wspomniane niedogodności powoduje łatka z kwietnia opisana w KB938371 -
aktualizacja poprawiająca niezawodność oraz wydajność w systemie Windows Vista.
Użytkownicy, którzy zainstalowali to uaktualnienie, zauważyli wkrótce, że ich
urządzenia podłączane do portu USB przestały odpowiadać. Błąd dotyczy zwłaszcza
obsługi myszy oraz pamięci flash. Deinstalacja oprogramowania podobno nie
rozwiązaje całkowicie usterki. Microsoft potwierdził istnienie problemu,
jednakże odmówił udzielenia jakichkolwiek, dodatkowych informacji.
Przedstawiciel koncernu powiedział: "Badamy sprawę i w tej chwili nie możemy
podzielić się żadnymi dodatkowymi informacjami".

Najprawdopodobniej w najbliższym czasie zostanie opracowana nowa wersja
aktualizacji, gdzie błąd ten zostanie usunięty."

--
Pozdrawiam, Arek
http://www.margo.net.pl