Re: Jakie sterowniki do grafiki MSI GF 860?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 22 Apr 2008 - 14:22:55 MET DST

> Co mogę stracić olewając płytkę producenta karty, a instalując
> uniwersalne sterowniki od nVidii?

jeśli chodzi o nvidię to od razu olewam sterowniki producenta karty i
wybieram te oryginalne od nvidii. Najnowsze także sprawiają mi kłopoty w
niektórych grach więc mam sprawdzoną wersję 163.75 których trzeba poszukać w
archiwum Nvidii. O ile wiem to prawie zawsze te dostarczone na płytce
producenta są mocno nieświeże chociaż niektóre mogą oferować podwyższone
zegary w porówaniu z referencyjnymi.