nietypowy problem i prosba o pomoc [firefox+xp]

Autor: Piotr <archie_at__fuckspam_.pl>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 16:22:55 MET DST

Witajcie,
Nie wiem nawet kiedy ale mam dziwaczny problem. Moj firefox zaczal zachowywac
sie bardzo nietypowo.
System dziala ok jednak kiedy chce skorzystac z wyszukiwarki google,
wyszukiwarki youtube oraz chce wejsc na losowe linki na roznych stronach
przegladarka stoi w miejscu i wyswietla na dole na pasku... oczekiwanie na
www.google.pl [przykladowo] i NIC :]
Przeinstalowalem firefoxa [rozne wersje i takze nie pomaga], skanowalem roznymi
antyvirami i tez nic.
Co smieszniejsze - kiedy z managera zadan wylacze explorer.exe to przegladarka
zaczyna dzialac prawidlowo.
Czy szanowni koledzy moga cos poradzic? W jakim kierunku isc? Okrutnie nie chce
mi sie instalowac wszystkiego od nowa :(

--
pozdrawiam
Piotr "Archie" Połoczański