Re: Wiecej Remote Desktopow na 2003 Server

Autor: Robert0 <robert00s_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 19:14:22 MET DST

Użytkownik "uC" <uC@blabla.bla> napisał w wiadomości
news:fua26a$clh$1@z-news.pwr.wroc.pl...
> Problem jest taki. Potrzebuje miec mozliwosc dostepu do
> komputera (Win 2003 Server R2 x64) wiecej niz 2 RDP.
> Slyszalem, ze MS sprzedaje pakiet rozszerzajacy
> (potrzebuje w sumie 5 rownoleglych polaczen RDP), ale
> poniewaz jestem poczatkujacy w administrowaniu bylbym
> wdzieczny gdyby ktos mnie nakierowa na nazwe i funkcje
> tego produktu (troche sie gubie w nomenklaturze MS i ich
> stronie) i ewentualnie podpowiedzial kilka uwag zwiazanych
> z uzytkowaniem. Z gory dziekuje!

Musisz doinstalować sobie role serwera która nazywa się
Termianal Server. Wówczas będziesz mógł korzystać z więcej
niż 2 połączeń zdalnych. W tej chwili korzystasz z połączeń
w trybie administracyjnym, a będziesz mógł w trybie
aplikacyjnym. Po zainstalowaniu w przeciągu chyba 90 lub 120
dni musisz zakupić specjalne licencje Terminal Server CAL.
Tutaj jest jakas oferta:
http://www.hoopla.pl/Microsoft,MS-Windows-Terminal-Svr-CAL-2003-Polish-MLP-5-User-CAL-licencje-na-uzytkownika-,prod,56091.html
Poszukaj może gdzieś jest taniej.

--