nowa grafika i pikselowanie na filmach

Autor: Tommy <tomek237_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 10:46:54 MET DST

Witajcie,

Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem nowej grafy (-: - GeForce 8800 GTS
512 Mb. Mam Windows XP SP2
Wcześniej korzystałem z grafiki zintegrowaną na płycie gł. i filmy.
Na integrze wszystkie filmy, głównie teledyski odtwarzały się OK w Winamp-ie
czy SubEdit Playerze.
Jednak gdy zainstalowałem nową grafikę to normalnie osłupiałem. Widak
piskele na teledyskach, jakaś jest ziarnistość za duża. Nie wiem jak sobie z
tym poradzić. Można to wina grafiki, na szczęście jest na gwarancji.
Kodeki mam nagrane: ffdshow rev. 1827.

Wydaje się, że ta karta nie wygładza tesktur.

Na potwierdzenie kilka screenów:

http://www.tomciopaluszek.home.pl/tommypavlik/screeny/ScreenHunter1.jpg
http://www.tomciopaluszek.home.pl/tommypavlik/screeny/ScreenHunter2.jpg
http://www.tomciopaluszek.home.pl/tommypavlik/screeny/ScreenHunter3.jpg