Udostepnianie Drukarek XP - wielki problem :(

Autor: Sebastian <starfire_at_poczta.fm>
Data: Sat 19 Apr 2008 - 18:42:32 MET DST

Witam

Mam wielki problem mam PC i laptopa - siec na routerze - wymiana plikow
smiga.

a pc mam HP 960c
Udostepnilem ja i zrobilem CONNECT na laptopie - ok jest widziana w
drukarkach na laptopie. Super ale nie moge nic drukowac:(
- jesli drukuje z pliku tekstowego doc to dostaje blad - ze nie mozna
drukowac bo nie ma sterownikow albo cos ... sterowniki sa z HP
zaisntalowalem - ale wszystkie ocje zaawanosowane w tej drukarce sa
wylaczone (szare)
- wydruk strony testowej to "test page faild to print"
- jesli drukuje z przybornika HP np strone testowa to dziala - wiec
polaczenie jest ok

Zastanawiam sie nad tymi sterownikami - jak zaktualizowac sterownik drukarki
udostepnionej ??? bo na kompie do ktorego jest podlaczona z poziomu
menadzera sprzetu mozna ale w tym wypadku we wlasciwosciach samej drukarki
nei ma nic o sterownikach a moze tu trzeba szukac:(

Pozdrawiam