Re: [VISTA] instalacja programu - dane na dysku sieciowym

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 21:56:56 MET DST

Dnia Fri, 18 Apr 2008 07:36:08 +0200, raqs napisał(a):

> Uważając, że wyłączenie UAC zostanie przeprowadzone w "moim" kontekście

No niestety ale nie jest to możliwe. UAC albo działa dla wszystkich,
albo dla nikogo. Proponuję raczej wrzucić swoje konto do grupy
Administratorzy pozostawiając UAC włączonym i w gpedit.msc zmienić
sposób działania UAC dla całej grupy administratorów tak, aby było
wymagane jedynie potwierdzenie żądania podniesienia uprawnień ale bez
konieczności wpisywania nazwy i hasła administratora. Wówczas i wilk
będzie syty, i owca cała.

> Niestety, to była moja pierwsza próba instalacji. W oknie dialogowym
> instalatora, w którym powinienem wskazać katalog z danymi, nie widzę
> zmapowanego zasobu (zgodnie zresztą z logiką).

Ale włączyłeś UAC z powrotem czy nie? Jeśli z jakichś powodów nie chcesz
włączać tej usługi, to zaloguj się na to konto, z którego
poświadczeniami zamierzasz przeprowadzić instalację, i tam utwórz to
mapowanie. Potem możesz już instalować skąd tylko chcesz.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/