Re: Remote desktop i ograniczenie uruchamiania programów

Autor: komar <komar_at_125.cc>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 09:41:35 MET DST

Arch pisze:
> Witam,
>
> Chcę uruchomić dostęp do pulpitu zdalnego przez web, ale chcę aby osoba
> logująca się zdalnie miała dostęp tylko do paru wydzielonych programów.
> Jak mogę zrobić to ograniczenie? Czy będę potrzebował zewnętrznego
> programu, czy można zrobić to w samym systemie.
> System to Windows XP Professional.

jest taki program do nakładania ograniczeń na konta użytkowników (lub
Gościa) - 1st Security Agent ;) poszukaj w góglach. działa całkiem
nieźle, jest shareware ale zdążysz zrobić co chcesz przed końcem
licencji. Utwórz usera, który się ma łączyć przez internet, zablokuj mu
wszystko co się da i dodaj w opcji "Allow runing only this programs"
programy, które może uruchamiać. Najlepiej zblokuj menu start, pulpit
itd. żeby tylko te programy dało się odpalić

komar