Re: czy xp jeszcze zywe

Autor: The_EaGle <theeaglenospam_at_tenbit.pl>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 13:11:45 MET DST

Doxent pisze:

> mi tam 98 wystarczało i nadal wystarcza gdyż wykorzystuje je na
> niektórych firmowych komputerach. To nie użytkownik ma się dostosowywać
> do systemu ale system do użytkownika i mi w tym wypadku 98 wystarcza.
> Używałbym nadal gdyby wszystkie sterowniki chodziły gdyż nie potrzebuję
> nowego systemu. Vistę poznałem instalując ją klientom i stwierdzam, że
> jest mi ona kompletnie bezużyteczna gdyż do moich potrzeb w zupełności
> wystarcza XP i 98.

Bredzisz tak że aż żal czytać... Na komputerach firmowych windows 98 ?
Rozumiem że tam o domenie i zasadach bezpieczeństwa w tej firmie nikt
nie słyszał ?

W jaki sposób system dostosowuje się do użytkownika? Masz jakąś wersje
Windows 98 made by myself ?

Żeby było jasne - nie czepiam się że Vista jest mniej problematyczna od
XP ale twój przykład o zwrotach kompów ponieważ Vista jest za trudna
świadczy tylko o tym że uzyszkodnik to ostatnia osoba jaką powinno się
pytać o zdanie w kwestii wyboru systemu operacyjnego.

Pozdrawiam
Rafał