w2k3 - zbieranie logow

Autor: Michał Kwiatkowski <mikeskil_at_wstawka.op.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 07:41:03 MET DST

Witam!
Czy pojawiło się już coś innego niż SMS i następcy?
Problem dotyczy logów zabezpieczeń - z pewnych względów muszę je zbierać
  i przechowywać. Maksymalny rozmiar pliku jest ciut przymały - starcza
na tydzień-dwa, poza tym trzeba dość mocno pilnować chwili przekroczenia
rozmiaru i zatrzymania zapisu...
SMS byłby może niezłym rozwiązaniem, ale musiałbym zainwestować w pakiet
licencji MS-SQL tylko i wyłącznie w tym celu (mam inne bazy produkcyjne)
- więc odpuściłem temat z przyczyn finansowych. Poza tym to armata na
mrówkę; mnie są potrzebne tylko logi serwerów, a konkretnie jeden z
każdego.
Rzecz jasna najbardziej by mnie ucieszył soft GNU/GPL i freeware :)
Znacie coś?

--
pozdrawiam;
Michał