Re: Nietypowy problem

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 23:43:58 MET DST

Użytkownik "frank drebin" <brunerro.blablabla@wp.pl> napisał w
wiadomości news:ftv9n9$48p$1@achot.icm.edu.pl...

> zaglądałem, niestety nie ma tam nic związanego z moim problemem.
> Jak już pisałem, zdarza się to bardzo rzadko i wyglada to na jakąś
> zwiechę.

Piszę na szybko, stąd pardon za błędy, i/lub za coś, co mi umknęło z
wcześniejszych postów...
Sprawdź w momencie "dwukliku", czy nie nastąpiło przełączenie
właściwości klikania elementów - u mnie w XP jest to -
Start, Moje dokumenty (tak mi XP uruchamia Eksplorator Windows),
Narzędzia, Opcje folderów, zakładka Ogólne, część "Klikanie elementów".
Normalnie mam właściwość "dwuklik uruchamia, jednoklik zaznacza". Nie
przełączyło się na "Jednoklik uruchamia, wskazanie zaznacza"?
Zdarzyło mi się już dość dawno temu, że jakiś program przełączał mi
(albo "samo" się robiło) w systemie opcję, która w ogóle nie powinna go
obchodzić, a mnie utrudniała pracę.
Może wystarczy z powrotem zaznaczyć, że "dwuklik...jednoklik..."?

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.