Re: czy xp jeszcze zywe

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 11:23:24 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:fttsk4$rvc$1@news.onet.pl...
> czy xp jeszcze zywe, czy juz ma taki status ze strony m$, jak w2k ?

80% klientów którzy kupują w mojej firmie notebooki z Vistą po jakimś
którkim czasie wraca aby zainstalować im XP gdyż nie są w stanie sobie z tą
Vistą poradzić. Z praktyki dużo mniej kłopotów sprawia jednak XP i nic nie
przekona mnie abym osobiście sobie zainstalował Vistę chyba, że wyjdzie SP2
tak jak było to z XP. Wtedy dopiero porzuciłem 98.