Re: Czy OE działa pod Vistą?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 10:47:34 MET DST

Użytkownik "gl12d4" <gl12d4@DELETEgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ftv58s$pe3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w
> wiadomości news:ftv0hn$3a5$1@news.onet.pl...
>
> E tam, to prawie to samo - i nawet można odpowiadać pod tekstem ;)

Ja nigdy nie przeniosę kursora pod tekst. Mnie jest właśnie wygodniej
odpowiadać, gdy kursor jest nad tekstem.
Dlaczego?
To proste.
Aby powątkować tekst, nie muszę go z dołu przez cały tekst przesuwać do
góry, tylko po kawałeczku, mogę od razu odpowiadać. Dla zachowania
zasady odpowiadania pod tekstem - jak znalazł.
Ostatecznie, jeśli jeden wątek - CTRL-PgDn i kursor przeskakuje na
koniec.
:)
Dobrze, aby był wybór, gdzie ma być kursor. Dobrze też, aby program
utrudniał życie "topposterom".

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.