Re: program do wyłączania usług z opisem

Autor: hill_thebill <hill70_at_interia.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 08:13:43 MET DST

Sun, 13 Apr 2008 15:34:43 +0200, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, zlotowinfo
napisał(a):

> szukam programu który pozwala na wyłączanie usług z opisem w języku polskim
> krótkim (w jednej linii) i po kliknięciu długim czego dotyczy dana usługa i
> jakie mogą być konsekwencje jej wyłączenia

The Ultimate Troubleshooter - program z tego co wiem nie jest po polsku ale
podstawa angielskiego jest wystarczająca, a przecież jest Google Translate
w razie jakby co.

strona producenta:
http://www.answersthatwork.com/

--
Boję się: drewnianych koni, podłego alkoholu i młodych dziewcząt dających
mi prezenty...