Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 17:58:58 MET DST

Piotr Krzyżański pisze:

> http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx
> http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx
> Te dwa narzędzia powinny pomóc Ci 'namierzyć intruza' ;)

Szukam, przeglądam nic konkretnego nie znajduję.

> Chwalą NOD32 - używałem przez ponad rok i faktycznie
> nie sprawiał żadnych problemów, przy tym mało obciążał
> system.

mnie nod32 kiedyś sporo napsuł. Mam drobne uprzedzenie do niego, na
razie zainstalowałem triala kasperskyego.

Za to pojawił sie nowy problem, nie mogę wcisnąć nic co zawiera plik
autorun.inf. nawet tych a płytach CD.Dostep do dyskówma tylko przez
konsolę, jak równiez klikniecie własciwosci na dowolną partycje robi
zonk. pliki autorun.inf - czyste bo sam je robiłem. Oj, coś dziwnego się
dzieje z komputerem. Bardzo dziwnego.A profil si uruchamiadługo jak
uruchamiał. Widocznie cos po ekranie logowania zajmuje całą moc
obliczeniowakomputera, bo po odczekaniu 120sekund klikniecie na nazwę
użytkownika powoduje ze wchodzi szybko. Coś w kościach czuje zę czeka
mnie reinstalacja - tylko ja nie chce!