problem z wmv

Autor: Paweł T. <pawtak_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 12:11:36 MET DST

Pogoolałem troche i nie znalazłem rozwiązania. Pytałem na grupach
officowych i też bez odzewu - może tutaj uda mi sie znależć pomoc.

Systaucja wyglada tak. Zainstalowany win xp sp2 z mui i office 2003 z mui.
Pliki wmv odtwarzają się prawidłowo w systemie. Po wstawieniu ich do
prezentacji w Power Poincie pliki nie odtwarzają sie wogóle, lub film
zaczyna się i po 2-3 sek kończy sie odtwarzanie pliku - w obu przypadkach
dzwięk odtwarzany jest prawidłowo. Przeinstalowałem natywne kodeki video
Windowsa. Gdzie szukać rozwiązania?

--
Pozdrawiam
Paweł