Re: Vista Home Basic problem z uprawnieniami administratora

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 20:04:10 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Piszesz "wielu" a ciągle nie wymieniasz. Jak dopytałem,
>podałeś jeden dodatkowy składnik brakujący w XP Home.
>A teraz znowu: "wielu".

Łomatko. Nie będę wymieniał wszystkiego, czego nie ma, bo to można łatwo
znaleźć na stronach MS. Z bardziej upierdliwych dla mnie rzeczy - choćby
brak remote desktopu. Albo kalekie zarządzanie użytkownikami.

--
  Kruk@ -\                   | And God said, "LET THERE BE CATS!"...and was
          }-> epsilon.eu.org | ignored.