przejecie kontroli przez zdalny pulpit na swieżym systemie...

Autor: LET ki <let_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 14:19:03 MET DST

Witam,

Zainstalowałem 'świeży' system (XP ENG) na kompie, który docelowo będzie
obsługiwał kilka urzadzeń zewnętrznych, bez połaczenia do internetu, oraz
urzadzeń sterujących (typu mysz, klawiatura, monitor), a ew. obsługę w razie
problemów chciałbym zapewnic poprzez 'podpięcie' notebooka przez LAN
(krosowany ofc) i zdalny pulpit.
Ustawienia samego pulpitu sa ok, lecz nie wiem, jak skonfigurowac siec, tak
aby komp 'bazowy' miał zawsze takie samo IP (lokalne), i w momencie
podłączenia notebooka przydzielał mu adres potrzebny do podłaczenia zdalnego
pulpitu..

Z góry dzieki za pomoc,

--
pzdr