Re: dosowy join.exe dla windows xp

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 10:10:42 MET DST

Osoba podpisana jako zlotowinfo <usuntousunto@o2.pl> w artykule
<news:ftpl1o$j6o$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> szukam programu który pozwoli mi pozbyć się zbyt dużej ilości literek
> partycji
> strukturę dysków chcę zachować dla bezpieczeństwa i wydajności

Usuń przypisanie literek.

> była w czasach dosu komenda join która pozwalała przypiąć dysk
> jako folder na innym dysku, szukam takiego narzędzia dla windows xp
> chciłbym aby takowe nie zmniejszało wydajności tychże dysków

Dosowe polecenie z całą pewnością nie będzie działało z systemem plików
NTFS.
Potrzebujesz zamontować woluminy jako katalogi, a do tego służy polecenie
mountvol. Więcej znajdziesz tu:
http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art017.mspx#EZD

Dziękować możesz Grześkowi Niemirowskiemu.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)