Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 10:20:23 MET DST

Kerry pisze:
> Osadnik napisał(a):
>
> [...]
>
> Kurczaki... no a podgląd zdarzeń nic nie podpowiada?
> System i aplikacje, nie ma tam jakichś błędów?

A! przypomniałem sobie, czasem przy zamykaniu komputera wysypuje sie
albo explorer.exe (dziwne to?) albo drwin.exe (co jeszcze dziwniejsze).
HijackThis przeskanowane, narzędziem MS również. RootkitRevealer tez nic
nie wykrył...

> Może odezwałby się jakiś guru? ;)

Oj przydał by się, bo w tej chwili to zanim sie komputer uruchomi do
pulpitu to zdążę zjeść śniadanie (zamiast jeść je podczas czytania newsów).