Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 18:54:02 MET DST

Kerry pisze:

> To raz. Podejrzewam to samo w Viście u mnie, choć nie aż tak drastycznie
> ;) a może sie mnylę.
> A dwa - ja bym zaczął od sprawdzenia... statusu SMART dysku.
> To pierwsze, co mi przyszło na myśl, że to może dysk.

SMART - oba czyste.
pojawiło sie kilka sektorów na 320GB dysk z czasem > 100ms, ale to chyba
nie jest jakiś drastyczny powód?
Tak czy inaczej - potworne mielenie, ale nie dyskiem, dysk właściwie
podczas tego ładowania nic nie robi, czasem doczyta jakąś niewielka
porcyjkę danych dopiero kiedy znów rusza to pracuje całkiem konkretnie
(obserwacja diodki HDD)
To jest coś co przypominać może uszkodzony sterownik, rejestr, pliki
systemowe, skaner lub wirusa pracującego w czasie startu systemu.