Re: co to za siec ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 16:14:54 MET DST

olo pisze:

> Swoją drogą: co to za sieć do której się podłączasz? Twoj routerek,
> który stoi na biurku, APek jakiegoś ISP, czy może routerek sąsiada zza
> ściany?:P

tak myslalem, ze to jakis router, bo ta siec rownorzedna jakas mi lampke
w glowie zapalila :) nie mam pojecia co to za siec. rzecz sie dzieje na
koncu swiata, czyli w polnocnej szwecji i sie cos takiego w zasiegu
pojawilo. myslalem na poczatku, ze moze miasteczko jakis spot zrobilo, a
to pewnie jakis sasiad, bo innego wytlumaczenia nie ma.