Problem z przeniesieniem Active Directory

Autor: JAREX <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 14:39:24 MET DST

Witam.
Mam maszynę na Windows 2000 Server. Na nim mam Active Directory. Dostałem teraz
nowy serwer (na tym samym systemie tnz. W2k Server), na który muszę przenieść
AD ze starego serwera. I tu zaczynają sie schody. Przy próbie utworzenie
Dodatkowego Kontrolera Domeny dostaję komunikat że ten "stary" serwer Nie jest
Kontrolerem Domeny lub nie można się skontaktować z kontrolerem domeny.
Komunikat jest tym bardziej idiotyczny że serwer ten jest kontrolerem domeny,
DNS-y są skonfigurowane, maszyny widzą się w sieci, nie ma żadnych firewali.
Natomiast jak odpaliłem na starym serwerze polecenie DCPROMO otrzymałem
komunikat że ten serwer jest już kontrolerem domeny Active Directory i że
kontynuowanie pracy progamu spowoduje usunięcie Active Directory z tego
serwera.
Dodam że nie mogę odpiąć tego serwera ani sie na nim za mocno bawić, bo na nim
cały czas pracują ludzie i 10GB baza Oracle'a którą też musze przenieść.
O co mu Ku...... chodzi. Na stronach Microszajsu nic konkretnego nie ma, a
google już mnie ma dosyć.

Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie.