Nietypowy problem

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 13:49:37 MET DST

Witam
Mam taki (raz na parę dni) problem na moim lapie z vistą (home premium).
Otóż korzystając z netu przez nakładkę Avant Browser (na IE) i touchpada,
czasem od jakiegoś kliknięcia mam jakiś rodzaj zwiechy. Kursor daje się
przesuwać, otwierać zakładki ale każde kliknięcie w zakładkę powoduje jej
zamknięcie. Tak samo kliknięcie na ekranie powoduje od razu zaznaczanie
tekstu. Wygląda to tak, jakby wszystkie kliki były podwójne (w AB mam
ustawione żeby podwójny klik w zakładkę zamykał ją).
 Zamknięcie przeglądarki nie pomaga (program jest napewno zamykany bo widzę
to w Process Explorer). Po restarcie programu jest dalej tak samo.

W innych programach np. poczty jest to samo. Klik na ekranie zaznacza tekst.

Jeżeli mam kilka programów otwartych to nie mogę się przełączać między nimi.
Wyłączenie procesów toshiby wspomagających touchpada nie pomaga.
Więc wnioskuję że to jakiś proces lub usługa visty odpowiedzialna za
touchpada (kursor, wskażnik) wariuje.
Mógłbym ją zrestartować ale nie wiem które to jest.
Dopiero restart visty pomaga.

Jeżeli ktoś się orientuje w czym rzecz to proszę o pomoc.
pozdr