Re: [VISTA] Legalny system, nielegalna instalka

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Thu 10 Apr 2008 - 11:52:24 MET DST

> Oczywiscie HP nie chce slyszec o dostarczeniu mi czystej wersji systemu, za
> ktory przeciez zaplacilem :/

no ale polityka promocji tez kosztuje - jak myslisz ile % ceny twojego
laptopa pokryl Symantec dzieki temu ze HP umiescilo w "smieciach"
instalke antywirusa z Symanteca? W Polsce roznie bywa po okresie
wstepnego "darmowego" dzialania tego softu, ale zareczam Ci ze w UK
czy USA 90% ludzi po prostu placi i przedluza te licencje... HP robi
fenomenalne reklame Symantecowi i jestem pewien ze nie za darmo...

Zz