shourtcut

Autor: <jms1505_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 21:49:47 MET DST

Witam
jestem zrozpaczona ponieważ mam jak dla mnie poważny problem z którym
nie jestem w stanie sobie poradzić.
a mianowicie:
 wszystkie programy i shourcut/y otwierają się poprzez jeden domyślny
który ustawię. jeśli jako domyslny ustawię windows media player
wszystkie programy otwieraja sie w windows media player, moja skrzynka
mailowa , internet itd. nie wiem co zrobił mój mąż w ustawieniach ale
zrobił to bardzo dobrze , mam tylko nadzieję że nie na stałe . aby
otworzyć konkretny program musze korzysta ć z opcji otwórz jako i
wybrać . jest to bardzo męczące i utrudnia mi pracę.
czy jest może jakaś osóbka ktora potrafi mi pomóc ?

dziękując pozostaje z wielkim poważaniem

asia