Re: XP gubi kartę sieciową

Autor: _chab_ <wpiszchab_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 20:17:26 MET DST

> Nie napisaleś, która jest dla którego... Może to mało ważne, ale może
> też być ważniejsze...
> Bo trochę inaczej może trzeba postąpić z kartą wbudowaną, a inaczej z
> dostawioną.

Dla A jest wbudowana, dla B jest PCI.

> Sprawdź, czy w menedżerze urządzeń nie ma czegoś z żółtym wykrzyknikiem,
> lub co gorsza, czerwonym krzyżykiem.
> Jeśli nic takiego nie widać, włącz widok ukrytych urządzeń.
> Poza tym, powiskaj, czy nie ma konfliktu zasobów, zwróć też uwagę na to,
> czy płyta może przy POST alarmuje, że takowy konflikt nastąpił (aby to
> zobaczyć, może byc potrzebne przełączenie odpowiedniej opcji w BIOSie, lub
> naciśnięcie (u mnie TAB) odpowiedniego klawisza przy starcie płyty, zanim
> dojdzie do odpalania systemu. Sprawdź też, czy odpowiednie zasoby są
> włączone w BIOSie.

No właśnie nic nie wskazuje na jakiś konflikt, nie ma żadnych wykrzykników
(niezależnie czy kartę widzi czy nie).
O dziwo dzisiaj się urochomił jak gdyby nigdy nic. Widzi obie karty, a nic
nie robiłem oprócz restartu.

Nie wiem, jak problem jeszcze wystąpi to chyba przeinstaluję sterowniki albo
postawie nowy system.

Pozdrawiam
Chab