Re: XP widzi nie ten c: co powinien

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 10:30:26 MET DST

aszydzik@googlemail.com pisze:
> 1. mam dwa dyski
SATA czy PATA?
> 2. zainstalowałem Windows na całym pierwszym
Którym pierwszym (jak są podłączone)? Która partycja podstawowa ma
ustawioną aktywność?
> 3. po pierwszym uruchomieniu systemu na Pulpicie nie było "Mój
> komputer" a windows jako dysk c: widzi pierwszą partycję drugiego
> dysku - system działa ok. Do tego c: na którym jest zainstalowany
> system nie mam dostępu przez Explorera.
PKM na Mój komputer-->Zarządzaj-->Zarządzanie dyskami - masz tutaj
informacje o partycjach Twoich dysków fizycznych. Sprawdź, na którym
jest system i napisz coś więcej.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.