Windowsy MSDN AA - akademickie - skad image ?

Autor: Josh <joshua1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 01:31:10 MET DST

Witam,

mam 3 pakiety Windows MSDN AA, ściagniete z e-Academy MSDN. Mam do nich
seriale, niestety płytki DVD okazały się kiepskiej jakości (BASF, albo źle
przechowywane?) i po roku padły. Płyty do wyrzucenia, ale mam seriale.
Dodatkowy problem, mam już nie aktywne konto MSDN AA (administrator twierdzi
że nie mam już jakichś tam "jednostek dydaktycznych" ; jestem na urlopie losowym).

Gdzie zdobyć płyty lub skąd ściągnąć image płyt z Windowsami, by wykorzystać
to do czego mam prawo (wiem ze także po studiach można korzystać z
oprogramowania MSDN AA, sciagnietego w czasie studiów ; do celów nie
komercyjnych) ??

Czy te udostępniane w sieci P2P (jak Torrent) się nadają ? Moje seriale będą
pasować ? (chce być w 100% legalny)

Josh