XP gubi kartę sieciową

Autor: _chab_ <wpiszchab_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 21:40:00 MET DST

Witam,

Problem jest dość nietypowy. Sytuacja wygląda tak:
Mam dwa połączone ze sobą komputery A i B z których A udostępnia internet za
pomocą udostępniania połączenia w XP.
W A mam dwie sieciówki, jedną zintegrowaną, drugą PCI.
Wczoraj włączam sobie A i potem B po czym orientuję się że A nie widzi
jednej sieciówki, tej dla kompa B.
Widzę, że wszytko się świeci, diody migają ale XP nigdzie nie widzi jej i
nie wykrywa, jak gdyby jej nigdy nie było.
Restartuję A i nagle już widzi obie sieciówki.
Dzisiaj ta sama sytuacja. Z tym, że restart A już nie pomaga.
Nadal nie widzi jednej sieciówki chociaż ta nadal się świeci i mruga dioda
jakby coś przesyłało.
Jakim cudem XP może nie widzieć podłączonej karty sieciowej?? Lub jak go
zmusić do wyszukania jej? Znajdź sprzęt nie pomaga

Pozdrawiam
Chab