Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 14:38:24 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski.na.gazetapl@invalid.com> napisał w
wiadomości news:ftfkv6$9kn$1@inews.gazeta.pl...

> Czy ja pisałem cokolwiek o ikonach na pulpicie?
> BTW: jak ikony na pulpicie mają się do bezpieczeństwa
> systemu?

W jaki sposób mam uruchomić pik autorun nie klikając
w niego i nie klikająć w ikony explorera?

  Mam 34 lata ... w oknie nie mam krat, oczywiście
może sięzdażyć że otworzę okno i wyskoczę
z drugiego piętra ... bo nie mam krat.
Jednak nie jest to mi potrzebne bo jestem NORMALNY.
Dlatego że jestem NORMALNY to widzę co mam na PENDRIVE
a skoro mam wyłączone uruchamianie autorun (w win98SE
też to jest) to nie ma możliwości że odpali mi się jakiś
program z pendrive.
  Poza tym SKĄD na pendrive miałby mi się wziąć jakiś wirus
skoro używam go wyłącznie do przenoszenia filmów i muzki
z komputera do DVD i HIFi.

Nic nigdzie nie przenoszę, pracuje w domu i mam swoją firmę
nie przyjmuję klientów więc od nich też nie łyknę wirusa.
Nie otwieram żadnych dziwnych plików, nie przyjmuję dokumentacji
w plikach typu DOC, czy arkuszach różnego rodzaju.
Nie uruchamiam prezentacji Power Paint. Nie posiadam
pakietu Office. Jedyną typową dziurą w moim systemie jest
ewentualnie FF i PDF ale jest ttego n tyle niedużo że mogę to
obserwować.

Napisałem w tym atku dlaczego pytam o airusoodporność XP,
dlatego że mam niemiłe dosiadczenie z czasów gdy nie było SP2.

 Twoje rady są OK ... ale to po prostu nie ta półka użytkowników.
Pierwszy wirus z jakim się spotkałem potrafił rozkręcić
mechanizm głowicy w stacji dysków C64 ... należe do zupełnie
innej grupy uzytkowników. Nie interesują mnie artykuły w gazetach
,reklamy i pieprzenie farmazonów przez koputerowych pseudoguru.
 Gdy ktoś dzisiaj pokaże mi że pakiet nie mniej funkcjonalny
od Corel Draw działa doskonale i bardzo szybko na ZX Spektrum
to wchodzę na Allegro i kupuję ZX Spektrum, a resztę swoich
komputerów oddaje biednym dzieciom.

Tomy M. www.ansibl.com