Re: Odporno¶æ na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 00:26:32 MET DST

U¿ytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:fte6gj$1cgj$1@news2.ipartners.pl...
> "Tomy M." <tomy@tomy.webd.pl> wrote in message

> To dosc szczegolny przypadek, sam przyznasz :)

Dlaczego szczególny?... powiedzmy ¿e niestandardowy.
Ale mniejsza o to, jak siêm dowiedzia³em to wersja HOME
bêdzie dla mnie w sam raz, i powinna byæ trochê szybsza
i mniej zasobo¿erna.

> E, nie zniechecaj sie - nie jest tak zle. Wsadz tam 1GB ram i przyzwoity
> procesor i bedziesz
> pracowal bardzo wygodnie.

Hmmm ... Mam tam wsadziæ procesor szybszy od Bartona 2450Mhz ?
Gdzie taki kupiê ?

 Ale tak naprawdê to dopiero z³o¿ê sobie komputer, ten
oddam dzieciakom :-) Z³o¿e co¶ na dwurdzeniowym procesorze.
Co do pamiêci RAM ... jej powiêkszanie przy pracy w np.
Corel Photopaint NIC nie daje ... program i tak zak³ada
swojego "swapa" w TEMP do wszelkich operacji. Jedyn±
mo¿liwo¶ci± by³oby stworzenie wirtualnego RAM dysku
rekonfiguracj± Corela ... i do tego ten RAM musia³by
mieæ z 10GB bo zda¿a mi siê obrabiaæ zdjêcia A3
w baardzo duzej rozdzielczo¶ci.

Tomy M. www.ansibl.com