Re: Odporno¶æ na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 00:16:52 MET DST

U¿ytkownik "Skrypëk" <skrypëk@pûbliçënëmy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ftdok6$gi1$1@news.albasani.net...
> Tomy M. nabazgra³:

> No to masz jeden problem z g³owy. Sprawd¼ se tera resztê sprzêtu:
> http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/upgrading/advisor.mspx

 Mam zablokowan± tê domenê na routerze.
Dla ¶wiêtego spokoju, gdyby jutro Gates
wsta³ lew± nog± i zechcia³ zniszczyæ wszystkie
"swoje" systemy. :-)

> Tak, u¿ywa³em kiedy¶. I kurwica by mnie strzeli³a, gdybym mia³ ponownie
> u¿ywaæ systemu, w którym zmiana ustawieñ sieciówki wymaga restartu
> komputera.

 Po zmieniaæ ustawienia sieciówki ? Poza tym nie
ma takiej potrzeby w WIN98SE, zmiana ustawieñ
sieciówki nie wymaga restaartu mimo tego ¿e
system co¶ takiego komunikuje. To chyba pozosta³o¶æ
z obslugi kart ISA.

> Ja te¿ we firmie nie konfigurujê sieci komputerom - same siê konfiguruj± z
> DHCP. Czym to siê ró¿ni od sieci domowej?

Mo¿e niczym, nie administruje profesjonaln± sieci± wiêc
brak mi porównania.

Tomy M. www.ansibl.com