Re: Pulpit zdalny; ip, a nazwa komputera

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 22:57:42 MET DST

Dnia Mon, 7 Apr 2008 15:17:26 +0200, Johnnie napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki":
>
> Siec domowa bez domeny. Skonfigurowana przez "kreator konfiguracji sieci".

Chodziło mi o to, co wpisujesz w okienku mstsc.exe. Jeżeli samo komp1
lub komp2, to OK.

> komp1, komp2, grupa - mshome.
>
> Jesli komp1 sprobuje polaczyc sie ze soba po wpisaniu nazwy to jest ok.

A co zwraca polecenie net view wykonane osobno na obu komputerach? A
także polecenie nbtstat -a komp1 wykonane na komp2 i oraz nbtstat -a
komp2 wykonane na komp1?

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/