Re: WinXP - jak wlaczyc DMA

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 18:10:23 MET DST

> a to ciekawe rozwiazanie, jutro zalatwie nowy zasilacz to sprawdze
> RG

niestety nowy zasilacz 400W nic nie pomogl
ale co ciekawe - do tej pory mialem tak podpiete i mialem takie tryby DMA:
MP: seagate 250GB - ULTRA DMA tryb 5
MS: wd 20GB - ULTRA DMA tryb 4
SP: liteon DH20A3H - tryb multi-word DMA tryb 2 - ciagle sie zmienial na PIO
SS: teac W524E - tryb multi-word DMA tryb 2 - ciagle sie zmienial na PIO

jak zmienilem na:
MP: seagate 250GB - ULTRA DMA tryb 5
MS: liteon DH20A3H - tryb multi-word DMA tryb 2 - jest ciagle - ale i tak wolno
nagrywa
PS: wd 20GB - ULTRA DMA tryb 4
SS: teac W524E - tryb multi-word DMA tryb 2 - jest ciagle

teraz mam jeszcze pytanie jakbylm wymiel plyte na nowsza np. asusa jakiegos to
czy wszedzie bedzie dobry DMA, czy moga byc dalej te same problemy?
RG