Re: Vista i bardzo szybki internet ;]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 21:57:28 MET DST

Dnia 6 Apr 2008 21:21:12 +0200, Mundi napisał(a):

> Zainstaluj sobie Operę lub Firefoxa z dodatkiem fasterfox. Uważam, że źródłem
> twoich problemów złe działanie IE.

Dziękuję, ale mój IE działa całkiem sprawnie, a Operę już mam. Autor
niniejszego wątku - do którego zapewne piszesz - także już testował inne
przeglądarki.

P.S. Miło byłoby nie tylko zwracać uwagę na to, komu odpisujesz, ale
także w jaki sposób to robisz, bo coś Ci się najwyraźniej dokleiło u
dołu postu. Podobno pisano na ten temat w Netykiecie...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/