serwer poczty

Autor: rafal <rafal.kobe_at_op.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 13:42:47 MET DST

Witam grupowiczów :)

Zainstalowałem pod Windows 2003 serwer poczty, skonfigurowałem DNS-a i moge
wysyłać pocztę lokalnie i odbierać ją. Podczas próby wysłania maila np. na
wp.pl lub op.pl operacja kończy się to niepowodzeniem. Zastanawiam się jakie
warunki należy spełnić aby Wirtualna Polska lub Onet przyjeły mój mail.

Posiadam zewnętrzny IP, nie mam wykupionej zadnej domeny, stworzyłem
fikcyjna domenę która działa tylko lokalnie proszę o pomoc

Wojtek