Re: Jaki Antivirus dla Windows 2003 Server?

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 10:57:32 MET DST

slawek kozlowski pisze:

> "zwykly" NOD dziala ok, ale to niezgodne z licencja, a polityka cenowa
> faktycznie chora bo wersja dla serwera moze byc kupiona najmniej z 10
> licencjami klienckimi, czyli jak ktos ma sam serwer to raczej skorzystac nie
> moze, no chyba ze lubi placic 10 razy wiecej :(

Polityka licencyjna jest trochę nieszczęśliwa, choć nieczęsto się zdarza
żeby ktoś miał sam serwer, chyba przyznasz?

Dokładnie to żeby mieć licencję na serwer trzeba kupić pakiet NOD32 AV
Business Edition Suite na 10 stanowisk, którego cena End-User wynosi
1050 zł. Tak więc masz serwer i 9 stacji pod ochroną.
Jak masz więcej serwerów niż 10% to możesz dokupić rozszerzenie na
nadmiarowe serwery.

Zupełna kicha jest natomiast w małej firmie, która ma np 4 stacje + serwer.

Pozdro

--
Borafu