Re: Wymiana plyty glownej - jaki OEM XP czy Vista?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 20:54:00 MET DST

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:3b801e25-aa2e-4e76-8bd3-5a282ca5325a@c19g2000prf.googlegroups.com...
On 4 Kwi, 19:38, Piotr Krzyżański <pi...@it-faq.pl> wrote:

>To do czego przypisany jest Win XP OEM? Wydawalo mi sie ze wlasnie do
>plyty glownej.

Można powiedzieć, że do płyty, ale skoro jesteś producentem komputera
w myśl licencji OEM, to możesz ją wymienić w ramach gwarancji - prawda? ;-)

> Tylko czy wlasnie jest sens ladowac sie w Viste, ktore zzera sporo
> zasobow?

Wszystko zależy od tego ile masz tych zasobów. Nowa płyta to zapewne
nowa pamięć i karta grafiki. Jeżeli 'ustawisz' to pod Viste to raczej
problemów nie będzie.

Piciu