Re: Stan uspienia

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 16:26:33 MET DST

Osadnik pisze:
> Wyczaiłem ze tylko wicherek z zasilacza i dodatkowy na obudowie szumi. I
> co teraz? wadliwy zasilacz? czy Windows nie potrafi lub nie może wysłać
> poprawnych sygnałów do płyty głównej by ta przekazał informację
> zasilaczowi że ma już nie wiać?

na pewno masz zasilacz, który ma regulację obrotów wentylatora sterowaną
przez płytę główną? lub chociaż taki, który sam sobie steruje obrotami
wentylatora? bo jeśli nie, to zapomnij

a co do tego dodatkowego wiatraczka to jesteś pewien, że ma on regulację
obrotów? jeśli ma tylko dwie żyły zasilające, to nie ma regulacji.
wentylator musi być też podłączony do gniazdka na płycie głównej, które
umożliwia regulację obrotów i ta regulacja w tym gniazdku musi być
czasem dodatkowo włączona w biosie

--
Artur Grdeń
mega @ work