Re: dyski mapowane skryptem w czasie podłącczenia do domeny

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 12:34:05 MET DST

W artykule <8f4bac7c-a0b1-4b5b-98ed-7561bb40590a@r9g2000prd.googlegroups.com>
Krasnal napisał(a):

> 1. Czy skrypt, który normalnie jest uruchamiany w czasie logowania do
> domeny jest kopiowany na lokalny komputer, czy wykonywany tylko z
> kontrolera domeny (jak się domyślam z NETLOGON

Jest tylko uruchamiany z zasobu netlogon. Nie jest on kopiowany.

> 2. Czy jest możliwe odtworzenie mapowań bez przelogowywania komputera
> (ponownego logowania do domeny).

Oczywiście - i u mnie to działa automatycznie.
Na chwilę oczywiście pojawi się przekreślony czerwonym krzyżykiem
zasób, ale jak serwer pojawi się ponownie w sieci, wówczas wystarczy
dwuklik na takim zasobie i jest on dostępny.

Dlatego zaskoczyło mnie całkowicie jak to jest możliwe, że dyski
same znikają.

Dyski mapujesz 'net use'?

Jacek