Re: Stan uspienia

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 10:08:56 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości news:ft11s3$1h8$3@atlantis.news.neostrada.pl...
> Ma jakiś dziwny - być może sprzętowy - problem ze staniem
> uśpienia/wstrzymania.
> U znajomego ten stan to komputer jest bezszelestny.
> U mnie - pracują wszystkie wentylatory.
> Jak zrobić ten sam efekt co u znajomego? I od czego to zależy , na co

Spróbuj hibernacji. Już w sexmisji chłopaki uzyskali po niej niezłe efekty.

A tak seryjnie: hibernacja różni się nieco od stanu wstrzymania. Być może niektóre płyty główne
potrafią powyłączać wicherki w stanie wstrzymania, ale hibernacja jest IMO lepszym rozwiązaniem.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB