Re: Vista64 restore - długie...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 23:30:43 MET DST

Dnia Wed, 2 Apr 2008 21:55:19 +0200, marfi napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Wiem, dlatego wyłączam partycję Visty pod XP ale nie przyszło mi do
> głowy, że BartPE też to zepsuje :(

Jeśli to "wyłączam" oznacza tylko zabranie literki do partycji albo
cokolwiek wykonane poleceniem mountvol, to muszę Cię zmartwić, ale to
nie wystarczy. Jedyne skuteczne rozwiązanie to usunięcie wpisu o tej
partycji z tabeli partycji.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/