Re: miejsce na dysku

Autor: NOKGAMER <nokgamer(niespamuj)_at_onet.eu>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 18:32:07 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ft0bvc$p7p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Co do pliku hibernacji, to możesz ja wyłączyć i plik sie skasuje.
> Natomast plik wymiany, przenieś na inną partycje.

Właśnie tak zrobiłem z plikiem hibernacji. A co do przeniesienia na inną
partycję, to marzenie, bo mam 13,6 GB dysk. :-|

Menadżer zadań w szczycie pokazuje niespełna 900 MB użytej pamięci, więc
zmieniłem rozmiar dla pagefile.sys na min. 2 MB max. 512 MB. Na razie trzyma
2 MB i powinno tak zostać. :-)