Re: Vista64 restore - długie...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 17:15:47 MET DST

Dnia Wed, 2 Apr 2008 11:34:57 +0200, marfi napisał(a):

> Wyłaczyłem przywracanie systemu aby odzyskać miejsce na dysku - przed
> instalacją nowych(starych) sterowników grafiki postanowiłem włączyć tę
> funkcję i otrzymałem komunikat "Obraz zadania jest uszkodzony lub został
> poddany nieuprawnionej manipulacji.SR".
> Tropy prowadziły do schedulera, który przy starcie wyświetlił powyższy
> komunikat i dodatkowo "Obraz zadania jest uszkodzony lub został poddany
> nieuprawnionej manipulacji.
> User_Feed_Synchronization-{D149DFD5-905D-4C17-AF4A-CC248A6FCA56}"
>
> Z drugim problemem sobie poradziłem (wygenerował go IE którego prawie nie
> [...]

Sprawa jest prosta. Najprawdopodobniej ktoś/coś wyedytował plik
\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\SystemRestore\SR, w którym
zapisane są wszystkie ustawienia zadania System Restore i przestała się
zgadzać suma kontrolna. Przenieś teraz ten plik w inne miejsce dodając
mu rozszerzenie .xml, a następnie przejdź do
\Microsoft\Windows\SystemRestore w przystawce Harmonogram Zadań i
zaimportuj go jako nowe zadanie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/