Re: problem z <dodaj lub usun programy> winxp pro

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 14:38:21 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Radosław
Sokół raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Wiesz... to w zasadzie normalne zachowanie tego okna :)
> System skanuje katalogi programów i oblicza zajmowane przez
> nie miejsce. U mnie to nawet gdzieś dwie minuty trwa, a wca-
> le nie mam zainstalowanej jakiejś niewyobrażalnej liczby ap-
> likacji.

Ale zastanawiające jest to, że systemowy aplet robi to tak wolno,
a rozwiązania alternatywne kilka razy szybciej.
Może opcja wbudowana wczytuje więcej informacji...
Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/